Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
 

Вартість повернення та обміну

Комісія за повернення товару відсутня.
 

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете оформити повернення, якщо товар не підійшов за технічним характеристикам або з інших причин не може бути використаний за призначенням, а також:
- не пройшло 14 днів з моменту отримання товару;
- товар не був у вживанні та жодним чином не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості;
- повністю збережена фірмова упаковка (включно з ярликами).
 

Умови повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості - це товар у якому виявлено недоліки.
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад 14 днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
 

Повернення товарів відбувається через відділення Нової Пошти

+380 67 21 500 21

Повернення коштів

Кошти будуть повернуті на рахунок покупця протягом 3-х робочих днів.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.